لوگوی آرشام بکسل

FA | EN
نانوتجارتfacebookgoogleplus
صفحه اصلی
درباره ما
محصولات
سیم بکسل
زنجیر
تیفور
اتصالات
طناب ابریشمی
شاهین حمل بار
تسمه حمل بار
تماس

تسمه برزنتی

تسمه برزنتی نام دیگر تسمه حمل بار می باشد که به سبب بافت پارچه ای و قدرتمندی که دارد به تسمه برزنتی نیز شهرت دارد. تسمه برزنتی ابزاری برای لیفتینگ و حمل بار می باشد که از پارچه بسیار مستحکم برزنتی تولید شده است. در تولید تسمه برزنتی به جز پلی استر از افزودنی های دیگری نیز به منظور افزایش مقاومت کششی آن استفاده می شود. تسمه برزنتی در طول های مختلف از 1 الی 12 متر تولید و عرضه می شود. آرشام بکسل عرضه کننده انواع و برند های مختلف تسمه برزنتی در تهران می باشد. اغلب برند های تسمه برزنتی در تهران محصولاتی چینی می باشند که البته مطابق با استاندارد های جهانی تولید شده اند اما برند های معتبری چون تسمه برزنتی همیلتون آمریکا و کارل اشتال آلمان نیز در ابعاد کوچکتر در مارکت ایران موجود می باشند. آرشام بکسل نماینده انحصاری تسمه برزنتی همیلتون آمریکا در ایران می باشد.


قیمت تسمه برزنتی بر چه مبنایی تعیین می شود

قیمت تسمه برزنتی تابع فاکتور های بسیار متعددی می باشد. این فاکتور ها گاهی بر حسب نوع کاربری و گاهی نیز صرفا بر حسب کیفیت تولید بر قیمت تسمه برزنتی تاثیر می گذارند. با توجه به اینکه اغلب تسمه برزنتی موجود در ایران وارداتی می باشد قیمت آن نیز طبیعتا تحت تاثیر مستقیم از قیمت ارز قرار داشته و با تغییر قیمت ارز قیمت تسمه برزنتی نیز تغییر می کند. البته مواردی از تولیدات داخلی تسمه برزنتی اغلب در تناژ گم وجود دارد. در زیر به بررسی برخی فاکتور های موثر بر قیمت تسمه برزنتی می پردازیم.


انواع و دسته بندی تسمه برزنتی

تسمه برزنتی بر مبناهای متفاوتی دسته بندی می شوند. گاهی دسته بندی بر حسب شکل تسمه، رنگ تسمه، ظریب امنیتی و معیارهای دیگر برای دسته بندی صورت می پذیرد. اما اصلی ترین نوع دسته بندی تسمه برزنتی بر حسب شکل و نوع اتصال می باشد که به قرار زیر می باشد.

تسمه برزنتی در رنگ های مختلفی عرضه می شود که فاکتور های مفهوم داری هستند. بدین معنا که طبق استاندارد قابلیت لیفتینگ بار به میزان مشخص در واحد عرض تسمه برزنتی و البته متناسب با تعداد لایه های بکار رفته برای رنگ های مختلف به میزان مشخصی تعیین شده است.

تسمه بزرنتی بنفش رنگ قابلیت وزنی 1 تن

تسمه برزنتی به رنگ بنفش با پایین ترین قابلیت وزنی اما محبوب برای کاربری های عمومی می باشد که در متراژ مختلف از 1 متر به بالا تولید می شود. این تسمه برزنتی بصورت خالص از جنس پلی استر تولید می شود و با برند های مختلفی نیز در بازار قابل عرضه است. نحوه استفاده و زاویه اتصال تسمه برزنتی بنفش رنگ در شکل های مختلف از اتصال آویز گرفته تا اتصال U انجام می شود که هر یک به نوبه خود می توانند قابلیت وزنی تسمه برزنتی بنفش رنگ را افزایش و یا کاهش دهند.

تسمه برزنتی بنفش رنگ 1 تن

تسمه بزرنتی سبز رنگ با ظرفیت وزنی 2 تن

تسمه برزنتی سبز رنگ که با عرض حداکثر 75 میلیمتر تولید می شود و دارای 2 خط مشکی رنگ معرف ظرفیت وزنی آن می باشد در طول های مختلف اغلب تا 4 متر تولید می شود. این تسمه برزنتی از گرید 60000D پلی استر خالص تولید شده است و در دو طرف بصورت اسلینگ دارای چشمی های بافته شده با لایه اضافی برای اتصال بصورت اسلینگ می باشد. توان اسمی تسمه برزنتی سبز رنگ را در حالت اتصال آویز می سنجند که حد متوسطی از توان کششی را عرضه می کند. در اغلب موارد و برای اغلب برند های تولید کننده تسمه برزنتی ضریب امنیتی متوسط 6:1 اعمال شده است. استفاده از تسمه برزنتی 2 تن برای اجسام با لبه های تیز و برنده و یا سطوح بسیار زبر می بایست با رعایت اصول ایمنی صورت پذیرد.

تسمه برزنتی سبز رنگ 2 تن

تسمه بزرنتی زرد رنگ با ظرفیت اسمی 3 تن

یکی از پر تقاضا ترین انواع تسمه برزنتی نوع زرد رنگ آن با قابلیت وزنی 3 تن می باشد. تسمه برزنتی زرد رنگ 3 تن که بار عرض حداکثر 10 سانتی متر تولید می شود بسته به برند تولید کننده، استاندارد ها و ظوابط تولید می تواند با یکی از ظرایب امنیتی 6:1 , 7:1 , 8:1 ـولید شده باشد که ظریب 8:1 معرف بالاترین ضریب امنیتی برای تولید تسمه برزنتی محسوب می شود. تسمه برزنتی زرد رنگ قابل استفاده در هر 7 حالت اتصال آویز تسمه اسلینگ می باشد که حداکثر قابلیت بارگیری خود را در اتصال تسمه برزنتی به شکل U با ظرفیتی تا 2 برابر بیشتر از ظرفیت وزنی اسمی خود نشان می دهد.

تسمه برزنتی زرد رنگ 3 تن
تسمه برزنتی